2010. március 10., szerda

elmesélem...

Kedves Olvasók!

Örömömre szolgál, hogy már Malájziából, Nagy Brittaniából, és még más külföldi országokból is érdeklődnek honlapom iránt! Szívből köszönöm! Még a végén elhiszem, hogy vhetem valamire az irodalom berkeiben.Arra gondoltam, most néhány szót írok példaképeimről, s olyan emberekről, akiknek művészete nagy hatása van rám.

A zenei válgból, Martin L. Gore van rám inspiráló hatással (Depeche Mode), akinek olyan szövegvilága van, amit megértek, át is élek, de siha nem tudok oly magasságokban szárnyallni műveimmel. A honi zenei életről, bár politikailag nem értek egyet az illetővel, s nagyon eltávolodott a lelkivilágomtól, mégis meg kell említenem Kovács Ákost, akinek dalai 12 éves korom óta hozzámnőttek, s inspiráló hatással vannak rám. Úgyszint a versei is.

Írók közül első sorban Müller Péter, Richard Bach művei vannak rám, mély inspirálló hatással, életemet is e szellemben próbálom élni, mert az Ő világnézeteiket, ha nem is maradéktalanul, de magamévá tudtam tenni. Geroge Orwell művei szintén hatással vannak rám.

És végül, de nem utolsó sorban, mindenkit megelőzve... József Attila. Akinek a művészete előtt fejet hajtok, s nagyon nagyon bánom, hogy nem éltem előbb, vagy ő később, s nem ismerhettem meg személyesen. Az igazi példakép....

Mára minden jót mindenkinke, szeretettel várom régi és új olvasóimat!

Szeretettel,

Zsolt





Nincsenek megjegyzések: