2010. május 26., szerda

Kedves Olvasóim! Isten útjai lám, kifürkészhetetlenek....

Ismét ihletet kaptam, ma írtam sok sok verset, melyek felkerülnek hamarosan az oldalra.
A cikkeim is gyarapodtak. Ajánlom szeretettel mindenkinek.

"Használd az Ürességet, hogy megfigyeld az Ürességet,
és meglátod, hogy nincs is Üresség.
Amikor az Üresség nem létezik többé,
akkor a nemlétezés sem létezik."

"Bárhol vagyunk, a jelen gazdagságát megélni, hiszen nem véletlenül az jött az életembe, ami szituációban éppen vagyunk."

A világ káprázatos,
Csak egyedül én vagyok szürke.
Mások eredményekért küzdenek,
Csak én járom egymagam az utam.


A Tao követői nonkonformisták. A konzervatívok helytelennek, antiszociálisnak,
felelőtlennek, érthetetlennek, mértéktelennek, néha botrányosnak
ítélik a viselkedésünket. Hallunk néha más hangokat, válaszokat
a belső sürgetésre. Nem érdekelnek a társadalmi normák,
csak a Tao követésével törődünk. Nem számít, ha senki nem ért meg,
mivel az táplál, amit a legtöbb ember nem is érzékel. Az önfejlesztés
egyik legfontosabb célja a felébredés erre a belső sürgetésre, továbbá
a spirituális impulzusok megkülönböztetése a puszta ösztöniektől.

Mindannyiunkban sok hang szól, sok személyiség lakik, sokféle törekvés
és hajlam próbál megmutatkozni. A megkülönböztetésük képessége,
valamint az összes hang elhallgattatásának fortélya, hogy a
Tao hangját hallhassuk, kötelező, ha el akarjuk érni ezt a létállapotot.
Amint valaki megérinti az igazi Taót, eloszlanak a kételyei, és a többiek
mormogása már nem hat rá. Az ember annyira jól érzi magát,
mint az anyja hasában.
Minél inkább a Taóban jár, annál jobban érdekli az öntökéletesítés.
Ami számít, az állandó gyakorlás, együttlét a Taóval. Ez egy magányos
ösvény. Vannak még, akik követik, de nem mindig lehetséges
a találkozás velük. Ezért a tanítványnak egyrészt elég érzékenynek
kell lennie, hogy meghallja a hívást, másrészt elég erősnek, hogy
egyedül járja az útját.

Nincsenek megjegyzések: