2010. április 22., csütörtök

Hát, ilyen a formám

Szóval, már 3. napja tervezem, hogy elmegyek horgászni,amit nem tettem, jó 15 éve. Úgy volt, hogy 3 napja megyek előúször, de nem lett kész a felszerelésem. A felszerelésem tegnapra elkészült, de nem úgy jöttek össze a dolgaim, hogy kimenjek. Ma vettem halcsalit, hazajöttem, átöltöztem, becuccoltam, s elindultam horgászni. Tekertem a biciklit fél órán keresztül, utána toltam árkon-bokron nádason át, hogy végre horgászhassak. S mire mindennel elkészültem, s a csalit is felraktam a horogra, jött az ellenőr. Szerencsémre, mivel jó nehezen megközelíthető helyen voltam, kicsit gyorsabb voltam, s meglógtam. DE NEM HISZEM EL,HOGY NEM TUDOK VÉGRE HORGÁSZNI!! Vajh, mekkora hallal áldottak meg az Istenek, hogy ilyen nehezen akar összejönni???Így most a Kedves Olvasóim örömére, folytatom a színpadi darab írását, hétvégén, meg jönnek a versek. Jó lesz?

Nincsenek megjegyzések: