2010. március 16., kedd

Nagy nehezen

Üdv MIndenkinek!

Nagy nehezen bejutottam ide a fránya kezelőfelületre, hogy ismételten megosszam Veletek, Önökkel a hüle kis gondolataimat, meg a kis történéseket velem...Nem is tudom, hol kezdjem?!
Velem semmi különös nem történt, tegnap egy szuszra megírtam az Angyali mese c novellám 3. részét.
Eltelt március 15.-e is, hála, mindenféle mini forradalom, meg vér nélkül. No, de ami késik, nem múlik.
Jah, elkezdődött a kampány, csak azt nem tudom, hogy én is nyilvánosan hitet merjek e tenni az oldaliságomra?! :))))
Bár lehet én vagyok túl vak, de semmiféle kampányhangulatot nem érzékelek. :)
A munka folyik továbbra is keményen.
Igyexem minden kedves Olvasómat minél gyakrabban, minél több művel megajándékozni, de az az igazság, hogy nem szeretném, ha  a termékenységem az alkotásaim minőségi rovására történnének, így lehet ritkábban írok, de akkor igyexem mindent beleadni. Na, ezt jól megfogalmaztam:)))
Úgyhogy, fel a fejjel mindenkinek, semmi remény semmire, de míg élünk, virulunk. Oszt jó napot!
Szeretettel,
Zsolt

2 megjegyzés:

Jadeharmonia írta...

Szijaaaaaa Zsoltiká.Nem írsz, nem szólsz, mi a pálya?Már aggódok!
Puszi millió:Kriszti

Unknown írta...

Dolgozom ezerrel...7végén ha lesz időm alkotok..de pihennem is kell néha...sajnos nem az írásból élek, ha így lenne, neked is lenne dolgod bőven, s a pokolra kívánnál, hidd el!!